i'm back!

tjolahopp, äntligen hemma igen!

här kommer en liten kort sammanfattning av denna veckan;

vi åkte upp till stockholm i torsdags, först träffade vi kusinerna och var vid drottningholms slott och hade skoj och sen till hedvig! :D vi hade riktigt roligt, badade nere i sjön vid dom och hoppade en massa studsmatta. på kvällen kom deras kusiner (våra nästkusiner) och vi badade igen och hoppade ännu mer. sen låg jag och hedda och pratade till typ 20 i 3, väldigt mysigt. känns som att vi har lärt känna varandra lite mer nu ;D

i fredags åt vi frukost och hoppade lite innan vi åkte in till stan där vi träffade frida johansson med familj. vi åt lunch tsm i gamla stan och sen blev det shopping. tro det eller ej men jag och frida hittade helt själva från gamla stan till gallerian och där! :O jag köpte bara en bikini och ett par jeanstrikåer. sen skulle vi till båten, den var stoor. och fin.

på lördagen var vi i riga, typ trååk! fast lite shopping blev det, två linnen och ett par halvlånga jeans. hela dagen spenderades alltså där och sen tillbaka till båten, eller skeppet som albin sa. hahah, som vi skrattade.

söndagens stopp var visby, vi hyrde cyklar och cyklade omkring, mycket bättre än riga! vi spelade även minigolf på världens coolaste banor. gissa vem som förlorade? nejdå, det var ju nog inte jag...

måndagen var vi på båten hela dagen typ, eller kom tillbaka till stockholm kvart i 4, åkte till hotellet och sen direkt till heron city för att äta thaimat och se på bio. jag och mamma kollade på the proposal, den var faktiskt bra :)

tisdagen var först tekniska och sen shopping. jag blev lite smått uttråkad på slutet på tekniska så jag stod i massa balanser och folk kollade lite på mig. haha. sen åkte vi nånstans till nåt outlet grej så allt var typ jättebilligt. men där fanns inte så roliga affärer så jag köpte bara 3 par björn borg trosor och två böcker.

näst sista dagen var det tänkt att vi skulle åka till gröna lund. men när vi kom dit var det hur lång kö som helst och dom karusellerna jag och albin vill åka är lixom dom med mest kö. så vi bestämde oss för att skita i det och åkte istället till uppsala och fyrishov och badade. i samma hall som det var sm. men det var kul iaf, fast jag tröttnade efter en stund så vi åkte tillbaka till stockholm och gick ut och åt och sånt.

sista dagen, alltså igår så var det shopping igen. men både jag och albin var helt sjukt uttråkade så det blev nästan ingen shopping alls. jag köpte ett linne och present till min fina vera som fyllde år. GRATTIS I EFTERSKOTT ÄLSKLING! ikväll kommer hon hem och imorgon blir det kalas, skönt att träffa henne igen. sen åkte vi hem och på knutan träffade jag sandra och julia, vi stod typ och babblade i mun på varandra tills min buss kom, jag har saknat dom som attans.

och det var allt! idag ska jag ner på festivalen med sandra, julia och marie :D trevligt trevligt, men jag har ett litet problem. vad ska jag ha på mig!? får leta upp något sen och om nån vill hjälpa till så säger jag inte nej ;) skriver mer senare, puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0