jag vill ha kladdkaka.

det tycker jag att jag är värd efter träningen idag.

först kom jag dit. kände mig helt lost. men alice räddade mig. tack hjärtat! snabb uppvärmning och sen styrka ungefär 45 minuter, sen gick vi ut och min grupp skulle börja springa slingan. så många varv som möjligt på en kvart, där varje varv var lite mindre än 900 meter. jag klarade fyra, helt okej. det va ju första gången och så, det var inte så många som sprang fler. sen intervaller, fy tusan. jogga 1,5 minut och kuta 30 sekunder, upprepa 6 ggr. men efter det var hela träningen slut! så det gick rätt fort. lite skillnad mot min andra grupp eller vad vi ska kalla den. men skönt att ta ut sig ordentligt. man kan känna sig duktig och imorgon kommer jag ha duktigt ont i kroppen med. men det är det värt.

imorgon då? jag blev riktigt sugen på att ha ett harry potter maraton. jag vet faktiskt inte om jag har bestämt nåt, ska kanske kolla upp det först. annars blir det kanske det ;) och då hoppas jag nån vill komma hit och kolla med mig :O annars blir det ju tråkigt :( längtar tills sexan kommer på bio!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0