måsse <3333333333 heheh :$ (a)

mums, asså ååh, jag har blivit Måånsfrälst! (bilder kanske kommer nångång)
jag och Frida är normala. vi va utanför Sofiero sådär 1,5 timme innan insläpp, där var vi och 5 till. 4 av dom var helknasiga, sjöng (snarare gormade) som tusan när han soundchechade och sånt, vackert var det (y) så när dom började släppa in var vi tvåa i kön och sprang fram, alltså fick vi platser längst fram i mitten. men där va typ inget folk där framme för alla satte sig bakom och fikade och sånt :S vi fattade ingenting, men det gjorde inte oss något :D halv 8 började iaf han spela och mumsmums asså, han är SNYGG och cute och allting. han höll på typ en timme, och tro det eller ej men han sjöng Maniac :D så glada blev vi. sen efter kom han ut och skrev autografer och sånt, jag och Frida fick i pannan :D med guldig penna och allt ;) och så gav vi knäckebröden, han bara: ååh vad bra, dom är slut där hemma! tack så mycket! och kramade oss båda utan att vi ens bad om det, höhö. sen va de Lena och Orup, inte lika kul så vi typ bara flummade omkring lite typ. och påväg hem cyklade vi och sjöng hela tiden, det var nog vackert (y) jag och mamma stack hem till Mollypolly, där va Camilla och Klara. trevligt, har inte sett dom sen förra midsommar men miin Klara är lika söt som alltid. sen hem, och nu ska jag snart gå och lägga mig för det fortare ska bli imrn, för då ska jag till Malmö med Shiralee och Vendela :D puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Åh tack så mycket gumman!<3333

Älskar dig<3333333

2009-08-01 @ 17:46:40
URL: http://heeddaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0