mellanlandning vid datorn

nu har jag och frida varit ute och gått en lång runda, en timme och 10 minuter blev det. vi gick typ genom hela stora mariastaden och pratade om allt möjligt. jag har oxå kommit fram till att jag saknar skolan :$ hemskt, men dock sant. en månad och 12 dagar kvar till vi börjar. en hel evighet alltså. men jag klagar inte på sommarlov, det är skönt det med. men jag hade sjukt gärna velat träffa shiralee & andra folk dock, hoppas att jag får göra det snart så jag inte spricker :O

om en timme ska jag vara i stan och jag är inte speciellt klar, vilket betyder att jag borde bli det snart. skriver väl en liten rad när jag kommer hem kanske ;) puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0