saknad - bästa vän.



you don't know what you got till you're missing it a lot. så sant. jag saknar dig och allt vi har haft. och jag vet att ingenting skulle vara likadant som vanligt ifall det ens skulle funka igen. det var dig jag alltid kunde prata mig, du förstod utan att jag behövde säga speciellt mycket. och det är tomt utan dig. jag tror det är fler än jag som skulle beskriva sig själva som tomma utan sin bästa vän. den 19 februari, den dagen kommer jag aldrig nånsin glömma. om det kunde bli så igen. men jag tror inte att det kan det. och visst, vi har bråkat mycket och det har varit bådas fel. vi har sagt att vi ska glömma så många gånger. men nånstans funkar det inte längre. det går inte att fejka en vänskap som är så stor. så jag pallar inte. men jag kommer aldrig glömma så som det har varit, jag saknar det. att alltid veta att man har någon där, oavsett. det har vi båda i och för sig nu med. men vissa saker är något speciellt. jag skulle ljuga om jag sa att jag inte älskar dig, för det gör jag. det var du och jag, hand i hand, genom allt. var. bilden är tagen vid dammen, den lilla paviljongen eller vad det kallas, som du blev kär i första gången du såg den.

Kommentarer
Postat av: Hedvig

Hehe tack=D

Din me;D

Ja snart ses vi och de ska bli så kul=D<3333

2009-07-02 @ 00:09:05
URL: http://heeddaas.blogg.se/
Postat av: Nina

tack vännen =)

2009-07-02 @ 10:22:01
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0