sista inlägget på ett tag

hemma igen och det har jag varit ett tag nu. det blev fria bad istället för gröningen men det går väl lika bra det med :) första gången i år som jag är och badar på sandstrand. men varmt i vattnet var det och första gången stannade vi i nästan 20 minuter :O kastade lite disk/frisbee, pratade och hade brottning. amanda och albin vann tyvärr över mig och lovisa men vi kom fram till att vi vann endå. för vissa är lite bättre än andra ;)

när vi låg uppe och solade så skakade ylva av sin handduk och sprang fram och tillbaka hela tiden vilket resulterade i att amanda som låg närmst henne flyttade bort till andra sidan om mig. och när joel sen råkade skvätta sand blev ylva jättesur och så var hon tvungen att gå ner och skölja av sig. jag höll på att dö av skratt. eller det gjorde nog alla. så himla kul lät det och dessutom eftersom hon hade gjort precis samma sak bara det att hon inte tänkte på det.

när jag kom hem så hoppade jag direkt in i duschen. och såklart så skar jag mig och köttade värsta såret på benet, det gjorde ajaj och ville inte sluta blöda först :( sen har jag inte gjort så mycket, målat naglarna, både på tårna och fingrarna. tårna blev guld glittriga och fingrarna blev som jag gjorde dom igår idag igen men det va bara för det va inte meningen att det skulle försvinna, det bara blev helt kladdigt när jag tog bort det röda från tårna. yrigt blev det, ni fattade nog inte så mycket.

ikväll ska jag lägga mig tidigt eftersom vi ska upp halv sex imorgon. yeey.... då blir de stockholm & hedvig japp :D kulkul! och imorron ikväll ska vi träffa andreas och marcus och dom med, det var ett tag sen om vi säger så... 4 år sen? nåt sånt ja.

och nu kommer det då bli sämst uppdatering igen, ingenting på en vecka förmodligen. så ni får ha det bäst så hörs vi igen nästa fredag antagligen eftersom vi kommer hem sent på torsdag och då är det festival. puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0