slöigaste dagen på länge

huh, dagen har inte gått i många kilometer i timmen. jag satte mig och tänkte pyssla lite men den lusten försvann ganska fort av lite olika anledningar, inget som vi behöver ta upp här. så jag plockade undan det igen och jag har mest suttit och klickat runt på lite olika bloggar, bland annat folk från gamla klassen och lite så. folk förändras om vi säger så.

ikväll är jag och albin ensamma eftersom mamma och pappa är ute nånstans. när det blir lite mörkare ska jag krypa ner mig i soffan och kolla på harry potter. det var längesen. dock vet jag inte riktigt vilken av dom jag ska välja. någon av dom första skulle jag tro att det blir :) lite harry potter freak är man väl när allt kommer omkring.

nu så undrade frida om jag ville med till sofierokiosken ikväll, det är konsert men jag vet inte riktigt vem som spelar. men varför inte, jag har ändå inte så mycket för mig ;) harry potter kan vänta :) några dagar. för antagligen sover jag väl hos henne sen oxå då ;) puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0