tråk.

suck. jag har ingen aning vad jag ska skriva. eftersom mina dagar är tråkiga och händelselösa och jag inte har något annat att berätta för tillfället så vet jag inte riktigt vad jag ska skriva helt enkelt.

idag har jag bakat kladdkaka. den blev jättegod. och nu mår jag illa för jag har ätit för mycket. annars har jag bara börjat radera lite utav dom 2353 bilderna från österrike och sen tänkte jag lägga ut några på bdb men jag har inte kommit så långt. för er som inte vet var jag ju på gymnaestrada i österrike för prick två år sen. fråga inte vad gymnaestrada är för det är endå för komplicerat att förklara men det har med gymnastik att göra. fast jag var där med turn, alltså hopprepet. men ja. skit samma. jag kanske skriver något mer sen om jag orkar. puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0