träning

ja, det gick bättre än väntat faktiskt! jag fick väl underhålla mig själv mestadels men det gick bra. vi började med vår jobbiga uppvärmning som inte alls är lika jobbig längre, vi börjar vänja oss vid den nu + att dom har tatt bort vissa grejer tror jag. sen blev det in i badminton och plocka fram airtracken och två små stationer, eller vi körde airtrack med plint och bakåtvänd trampett framför så det blev lixom upphopp. inte några svåra varv, flickis flickis och flickis salto. sen styrka, som oxå kändes lättare. skönt! och nu när jag ska vara med på elits fysträning på torsdag så känns det som att det är skönt :p

nu ska jag leta fram pennor och papper och sitta och leka lite. det har jag velat enda sen igårkväll egentligen. så nu får det bli av, sen ska jag somna tidigt. puss på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0