sommaren 09

höhö, dålig uppdatering idag, jag vet!

nu på kvällen har jag varit hemma hos vera och hjälpt henne att packa, på lördag åker ju hon och vendela till jersey och är borta i tre veckor! jag är såå avundsjuk, hade himla gärna åkt på språkresa jag med. och så var det ju tänkt, att jag, frida, sandra, julia, ida och josse skulle åkt tillsammans, eller det var typ drömmen. men det sket sig och till slut var jag den enda som ville/kunde/fick och sådär. och jag ville ju inte åka själv så då blev det att det inte blev helt enkelt. tillbaka till vera. hon är ingen bra planeringsmänniska den där kusinen jag har, hälften av kläderna hon skulle ha med sig kom hon ju på nu att ojsan, det där var visst smutsigt.  och som sagt är det ju bara två dagar tills dom åker.. haha. tur att hon har mig! tycker jag ;) hon kommer inte få plats med allt på vägen hem när hon har shoppat heller, mwihihi.

känner att jag bara behöver skriva av mig lite, inget speciellt men bara skriva. så för er som inte vet det så tänkte jag berätta vad jag ska göra i sommar! jag vet inte riktigt när, men om kanske två veckor eller nåt sånt så åker vi först upp till stockholm och är där två dagar tror jag. träffar hedvig med familj och så. ska bli sjukt roligt! saknar hedvig väldigt mycket, har inte träffat henne sen förra sommaren ju :( sen typ fredag-lördag-söndag ska vi på minikryssning, fattar inte riktigt hur det ska gå till på tre dagar. stoppen blir iaf visby och tallin och sen tillbaka till stockholm igen. ska bli lite kul faktiskt, jag har alltid velat åka på kryssning. eller alltid och alltid, men det skulle vara kul och så. sen blir det då tillbaka till stockholm, träffa hedvig en massa, gröna lund och massa annat skoj :) tror att vi stannar där ungefär en vecka och sen tar jag, mamma och albin tåget hem och pappa fortsätter upp till norrland för att träffa släktingar, själv. palla.. men jaja. sen är det ju festival! 23-25 juli är det helsingborgsfestivalen, det går ju inte att missa! bara gå runt, träffa folk och massa sånt trevligt. och den 25 är det även lite kalas för vera som fyller år den 23, men då är hon inte ens hemma än! och sen på söndagen ska jag och lite andra sova hos vera och göra en favorit i repris sen förra året, sjukt roligt hade vi då! flippade, fotade och aah, haha. glömmer det aldrig! och lika kul kan det säkerligen bli igen! veckan efter ska jag, mamma, frida och eva (höhö, kul sällskap vi har. :p) till sofiero och titta på mååns :D efter allt det har jag inte speciellt mycket planerat, förutom att det är en massa trevliga små prickar som man ska träffa och så!

skönt att skriva av sig, jag saknar nästan skolan lite :$ jag älskar att skriva, därför passar bloggen perfekt till mig! och jag tycker att jag behöver lite fler läsare, höhö. så säg till alla att dom ska titta in här! puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0