13 juli

ojoj, sämst uppdatering, igen.

igår var en riktigt trevlig dag. började med träning mellan 10 och 2, jobbigt men riktigt roligt och gick väldigt bra tyckte jag faktiskt :D sen åkte jag och pappa och åt på max och sen hem och duscha och sånt, sen till ida. och alice var med där ;)  vi va ute och lekte i maria park och sen cyklade vi till stan och sen hem en stund senare. kollade på film och ida somnade, haha. men riktigt kul var det, tack för igår/imorse nåt sånt. <3<3

idag vaknade jag vid 11 och dom andra en stund senare. vi åt frulle och sånt sen stack jag hem och åkte till sandra, där var julia, marie och frida. och sandra såklart :p vi typ åt kladdkaka och spelade kort och sånt, kulkul :) sen träning, inte lika kul. riktigt träningspepp var jag men det gick verkligen skit och jag orkade ingenting.

nu sitter jag och kollar beck, inget planerat imorgon. kom på att jag måste packa :o brukar alltid vara jättetidig med det men har inte ens tänk en sekund på det! aja. det fixar nog sig. puss på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0