godnatt!

på träningen idag dansade vi. kan bero på att det var en dansträning. men det är inte säkert. jag fattade noll. speciellt inte på sista dansen, det var väldigt yrigt. jag och Sofie var lite yra. men det va typ världens jättekonstiga dans och vi fick lära oss en liten del och sen skulle vi kunna den typ. och det var inte så att den gick sakta heller eller nåt. och lätt för oss som inte ens har varit där.

jag tänkte på en sak. det är inte alls säkert att jag får börja i elit. vad gör jag då? ska jag sluta då eller? för då finns det ingen motivation kvar alls. så många gånger innan har vi hört det där om RM. ska vi tro att det sker ett under nu eller, och dessutom när folk bara slutar till höger och vänster? så ja. och tävla på kullerbyttor har vi gjort innan så om det varken blir elit eller RM finns det inget som håller mig kvar längre tror jag. och om det blir elit så kommer jag ju va sämst. men det gör inget. jag kommer aldrig få tävla. det gör inte heller något. bara jag får träna och kötta. kunna bli bättre.

imorgon ska jag inte göra ett skit. förutom fysträning. jag ville till Höllviken och titta på EM i hopprep, men nejnej. skit i det då. mamma låter mig inte för allting är ju så himla omständigt. sen hade jag iofs ingen att åka dit med heller men jag hade säkert kunnat ragga upp någon. så morgondagen består av en himla massa sov hoppas jag. och måla om naglarna. och den där träningen då. resten av tiden ska jag nog bara... rita, skriva, klippa, klistra. fast jag måste till stan först, för jag måste ha strumpebyxor och lim. strumpebyxor har blivit mitt nya liv. det är niiice. det har jag på mig nu. dom är mörkblåa. och ett mörkblått jc-linne och en tröja som jag har fått av vera. little miss bossy. jag tycker om den. och så tycker jag om vera. och en massa andra personer. jag vet vad jag ska göra imorgon! skriva en lista på alla personer jag tycker om och varför. dagen räddad! och fota lite med. nu blev det fullt upp ju. men först ska jag sova. nu på direkten faktiskt, eller iallafall snart. för jag är trött och jag tycker om att sova. jag hade kunnat fortsätta skriva i flera timmar till för jag känner verkligen för att skriva. men det får vänta tills imorgon. det kan jag oxå göra då. puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0