16.43

puhh, jag tror att veras grejjer börja komma på sin plats i resväskan nu faktiskt! idag har vi mest chillat, suttit inne prick hela dagen trots att solen skiner ute. förutom när vi åt, för då satt vi ute, i skuggan. och joel och adrian skulle hela tiden kommentera att gult är fult, rött är sött osv. men joel glömde hela tiden bort och fick fråga adrian; du vad var du rött, eller vad var nu blått och så. dåligt minne, haha. mina små gullungar. och nu får man till och med puss på munnen av adrian, det är ganska stort från en snart 9-åring som tycker att allt sånt är jätteäckligt egentligen.

adrian; linnea, du är sexig för att du har pussat mig.
linnea; jasså, vad betyder det då?
adrian; jag har lärt mig det från tvn, det är något äckligt.

och nu har jag fått låna en sladd av vera, så här kommer lite bilder från mobilen ;D


SM i Uppsala.




Alla 8:or på Ven



Lingvallen



Väla med V & V i förrgår (?)



Och idag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0