-

aah, nu har det ringt hur många gånger som helst. detta betyder att eftersom jag är själv hemma måste jag svara och vara trevlig. fy, nu tänker jag inte svara fler gånger! om någon vill mig något så får dom höra av sig till min mobil, resten skiter jag i. jag vet inte vad det är med mig idag faktiskt, allt känns bara skit. och det är jävligt jobbigt att behöva låtsas va glad och låtsas le vilket jag kommer bli tvungen att göra. & en sak till; mat är äckligt.

förresten, jag kom på att jag visst det drömde. om fay & fiona. dom va hemma, men jag vet inte om dom skulle åka igen eller hur det va. dom va iaf nära mig. jag saknar dom så, fyy.. och det är en hel vecka kvar :'( jag kommer inte klara mig. jag vill ha dom häär, nununu.


skit i fettobenen, jag hatar dom oxå.

Kommentarer
Postat av: julia

<3<3

2009-06-29 @ 12:04:46
URL: http://breathee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0