14.33

kusin vitamin har börjat blogga igen! kika in hos henne vetja; www.veiras.blogg.se :)

tror ni inte att jag lyckades glömma kladdkakan i ugnen, så ni kan ju själva tänka er att den är lagom "kladdig" nu. och jag vet inte ifall jag ska göra en ny eller hur jag gör. haha.

mamma frågade innan vad jag ville äta ikväll och jag har faktiskt ingen aning, idag är en sån intesugenpåmat dag. jag är proppmätt nu efter frukosten (2 mackor) för ett tag sen och nu så var jag ju tvungen att smaka lite på min misslyckade kaka.

funderar på att klä på mig, klockan är halv 3. men jag ska ju endå inte lämna huset, så skit samma egentligen. jag vill att sandra ska komma hit! haha.

någon som har nåt bra låttips? :)

idag är det ett år sen jag träffade mina girls efter thailand. och igår är det ett år sen jag kom hem. dagar jag aldrig glömmer i hela mitt liv. för idag är det ett år sen skolavslutningen i 7an.


god, i miss this :/

Kommentarer
Postat av: natta

cool bild på din header :D

2009-06-12 @ 16:12:16
URL: http://nnattab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0