14/6

Vaknade för snart en halvtimme sen, satte mig direkt vid datorn och började kolla på det som dom har lagt upp från gymnastik sm nu :) det jag missade för att jag kollade på hopprep är jag på nu, ifall ni undrade ;)

Dagens planer är inte så många, jag ska städa mitt rum, plocka undan alla kläder som ligger utspridda överallt och sen bara packa klart det sista, för imorgon åker jag ju till lingvallen! :D och först är jag där själv för louise går i skolan, men hon kommer imorron eftermiddag och är där, sen åker hon hem och sover, sen kommer hon igen tissdag eftermiddag och sen stannar hon med mig! :)

Nu ska jag fortsätta kolla, skriver senare :) puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0