15.59

Usch vad vädret ser tråkigt ut när man tittar ut genom fönstret, börjar nog snart regna också :( detta vill vi inte ha, snart är det ju sommar på riktigt och så vill vi ha sommarväder!

Det blev en soft dag idag igen endå, på idrotten hade vi boxning, vilket var riktigt roligt :D jag köttade och Martin tyckte jag var duktig (a) och han sa faktiskt att han fortfarande kunde ändra betygen så om han inte hade tänkt sätta VG på mig kan han ju ha ångrat sig efter idag, hoppashoppas att han gör det ifall han inte redan har tänkt så långt. På engelskan så kollade vi på film om gymnasieval typ och fick ut nåt sånt häfte skit, dom som jättegärna ville redovisa boken fick det men jag kände mig inte som en av dom, haha. Och på svenskan kollade vi på Röda nejlikan igen, och vi hann inte se klart den! Och det är inte fler lektioner kvar, hjäälp. Lunch, McDonalds med massa folk blev det för första gången på länge faktiskt. Haha, först så beställde Fay. Så skulle hon ha happy meal och hon bara okej så, sen skulle jag oxå ha det och efter jag hade beställt så hon bara: Egentligen får jag inte sälja happy meal till dom som är över 12. Men hon sa inget till Fay haha. Efter det hade vi HK, eller vi städade kylen och fick varsin glass för det och fick sluta typ 1,5 timme tidigare. Så då blev det staan med F&F&Sandra&Elin. Sen droppade dom typ av och till sist va det bara jag och Fiona kvar. Men jag köpte ingenting som vanligt, sån spareman jag har börjat bli :O

Imorgon är det klassens dag, eller vi börjar 10 och ska städa och sen på eftermiddan blir det pizza och kolla på film! Och dagen efter det är det skolavslutning, på riktigt, hejdå 8an och sådär. Fortfarande läskigt!! puss på er! <3



bilden har inget med något att göra... men jag gillar den :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0