19.38

har precis varit en runda hos frida och försökt lära mig att spela trummor. det gick sådär, musikalisk är jag då verkligen inte. så sitter hon där och kollar ackord på internet och bara kan spela dom direkt, hon vet alltså hur typ alla gitarrackord ser ut utan att ens kolla upp det. suck. antingen så är man musikalisk eller inte. frida är, inte jag.

snart ska vi äta hoppas jag på, börjar bli hungrig! kan bero på att min lunch bestod av en halv baguette när klockan var sisådär 10 över 2, dock så blev det ju glass sen men det kan väl inte räknas som lunch?

efter det så ska jag sticka iväg till josse och sova där, och morgondagen lär oxå spenderas med henne, mysigt! riktigt längesen vi gjorde något tsm :/ <3



tänkte att jag kunde hittat en fin bild på mig & josefin. men finns det några
sånna? neej. detta är den enda bilden på josse som fanns på hela datorn.
hööh? inte bra nej. det problemet får vi rätta till! :O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0