22.12

Ingen feber så det blir väl skola imorron då, hoppas det blir en rätt skön dag. Ska få tillbaka både skivomslaget (som vi lämnade in för typ 6 veckor sen :S) och få reda på betyget på franska revolutionen redovisningen, lite nervöst men endå rätt kul :) inga större förväntningar på något av det men man kan ju alltid hoppas.

Och för alla som vill ha något att anteckna till intresseklubben så ska ni få det, mina naglar är lila och glittriga :) tjuusigt till 1000. Jag älskar nagellack, det är helt sjukt. Men det e mest på sista tiden det har blivit så, bara för att jag är helt kääär i mitt rosa. Men jag kan ju inte ta slut på hela det nu på direkten så  ;)

Nu ska jag snart börja göra mig i ordning för sängen, så kanske huvudvärken släpper helt till imorgon. Eller inte, men hoppas kan vi göra här med. Ska bli så kul att åka till usm med Fiona på lördag! Hon ska sova här imorron förresten ;) puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0