22.22

då har man precis duschat efter träningen, det gick la bra :) men iochmed att vi tränar i två timmar, uppvärmning och mjuka tar en, plus att vi har styrka sista 20 minuterna så är det 40 minuter kvar att träna och då kör vi stationer som tar 10 minuter att bygga upp och nästan lika lång tid att ta ner igen. så inte speciellt mycket gympa om vi säger så. nu skulle vi dock försöka förlänga det till tre timmar.

två väldigt glada nyheter; vi ska få nytt fristående! 23:ans gamla dock, det är inte jättebra men vi ska göra om det så det är perfekt, vårt fristående som vi har nu får vi ju skitkassa poäng för och detta har tydligen fått bra innan så det gillar vi ju! sen det andra, vi ska nog skippa RM 1 och hoppa direkt till RM 2! det är inte så jättemycket som skiljer och därför så tyckte tränarna det var bättre. om vi nu kommer dit, vilket vi hoppas. men vi måste ha 8 flickis salto, flickis flickis och handvolt frivolt, har vi det? nej! verkligen inte. men vi ska nog skita i att tävla i höst, annars är det endå bara trio maxi. så vi har mycket tid att träna!

en annan sak vi gillar är att solen tittade fram idag, och varmt var det! jag satt ute en liten stund och man ser faktiskt det på mina ben, jag gillar pigmenten på mina ben, dom har väldigt lätt för att bli bruna :) okej inte jätte, men ganska :)



ikväll händer absolut ingenting, precis som vanligt. jag borde ta tag i mitt sommarlov och hitta på saker, men jag är ju så himlans trött nu efter kursen. jag har faktiskt planerat vad jag ska göra tre dagar frammåt. duktig flicka. väla/stan med vera imorgon, va med julia och kanske bada på onsdag, råå badet med frida på torsdag. allting låter kul tycker jag :D puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0