2/6

Nu börjar det närma sig skolavslutning och det gillar vi skarpt! Dagen började med brännboll mot 8:5, vi förlorade men vafan, vi är lätt bästa klassen endå ;) sen va de engelska, bokredovisning som vi inte gjorde för vi satt och läste nån jävla text som vi inte fattade ett mög av. (y) svenska redovisningar, det va bara nårra som gjorde det, skönt att det är över för min del ;) efter det fick vi kolla lite på film, han där gubben va rätt chill ;) sen jätteäcklig mat så vi åt massa bullar och sen hk. skam på att vi bara fick G+ på provmiddagen :P men aja, VG i betyg iallafall. Sen blev det en liten runda på stan med Fay & Oliwia, köpte inget men endå. Nu är jag hemma och ska göra bokrecensionen för jag vet inte om den ska va inne imorgon... :S puss på er! <3

orden jag lovar har ingen betydelse, för jag vet endå att du ljuger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0