3/6

Jag får inte bli sjuk, får inte bli sjuk. Men förkylningen vill ju inte bli bättre och det tycker vi inte om, tung i huvet och heltäppt i näsan, och hostar lite ibland (n) jag överlever nog. Men det är fett trist.

Typ vääldigt skön dag idag, först var det svenska, 3 redovisningar och sen fiiilm. Den röda nejlikan, haha han Percy är fett soft. Sen va det franska, fick tillbaka proven, iiiih. Och sen film där med, Amelie från Monmarte (stavning?) sen fick vi reda på betygen, liite läskigt men guud så glad jag blev :D MVG :D efter det va det uppskjut på Gröningen, veeeem kom delad 3a om inte STAR PILOTS ;D haha, inget pris för det :( men vi vann kär & lek temadan typ i början av terminen och det fick vi en gräddbulle för ;D jagvetattjagärtjock. vi blev klara typ jättetidigt så det blev typ två timmars håla, eller lunch plus en lektion. Jag, F&F & Oliwia gick till stan och sen tillbaka till skolan, betygssnack NO, fick VG denna terminen men egentligen har jag typ VG++, så störigt. Men vi kan hoppas på MVG nästa termin då. Tillbaka musik uppspelningen oxå, VG i gruppbetyg och VG- individuellt, haha. Men jag hoppas att jag får VG i betyg! Klassråd, på klassens dag nästa vecka blir det skräckfilm och pizza, hihi. Hela vår klass är tjock ;D

Ikväll blir det Nikolaus och Tim, det var ett tag sen nu! Sen är det Greys. puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0