9/6

Det är helt läskigt vad dagarna bara springer iväg tycker jag! Idag är det tisdag vilket betyder sista riktiga skoldagen, hjälp! Det är verkligen bäst att vara 8a men har vi tatt vara på det? NO! Och snart, efter sommarlovet, vilket brukar gå ganska fort, eller det har det gjort de senaste åren, är vi 9:6. Jag vet att jag har skrivit det innan men overkligt som tusan är det! Lilla plutt-jag fyller snart 15 :O eller mja, snart och snart men typ lite mer än 5 månader, och tiden går fort! Hela 8an har bara sprungit iväg! Vi har iofs hunnit med ganska mycket, kan skriva lite minnen från 8an när jag kommer hem.

Jag vet inte om vi ska ha idrottskläder eller inte vilket försvårar situationen eftersom vi har idrott första lektionen. Men jag tror att jag chansar på inte ifall ingen svarar på mitt sms. Blir nog rätt chill dag idag, idrott, engelska (shit! bokredovisning!), svenska, lunch & hk. Har vi riktig tur så är Cimmy på bra humör och låter oss slippa sista lektionen, eller så kanske vi får baka något gott, hihi ;)

Nu måste jag ner och äta frukost fast jag inte är alls sugen, bläää! Mat är bara äckligt och jag är inte ens hungrig, men jag antar att jag får trycka i mig lite iallafall. Hur länge kan en människa klara sig utan mat? Jag vet, vi kan göra ett försök på mig. För om man lyckas ta sig igenom en 2 timmar lång ganska jobbig träning när man är vrålhungrig från början så känns det som att jag hade kunnat klara ett bra tag till! Men nu ska jag kila, puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Nina

tack sötnos! :)



kram

2009-06-09 @ 12:53:29
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0