är det sommarlov så är det!

ja, igår så blev det att jag satt uppe på msn till 20 i 3 och sen hoppade jag i säng vid 3. men är det sommarlov så är det, eller hur!? även om man inte kan tro det när man tittar ut genom fönstret, uusch! det är typ det äckligaste vädret någonsin, regnet bara öser det och så är det full storm! så jag kommer nog inte orka pallra mig iväg någonstans. men om ni vill komma hit så är det fritt fram, smsaa eller något bara :D (mp)

jag drömde för övrigt världens konstigaste dröm! och jag säger inte att ni som är icke-gymnaster ska fatta. iallafall så var det jag, vera och amalia, men ibland agnes. och vi va på usm/jsm/sm, vet inte riktigt vad men det var nåt sånt iallafall. och så mitt i alltihopan blev vi hoppdomare, bara jahaaa. fast ibland dömde vi tumbling och fristående oxå, jag fattar noll... det va iallafall i den hallen i ystad där det va usm nu förra helgen och vi satt typ bara mitt i publiken som alla andra och skrev alla avdrag på ett vanligt vitt papper. fast ibland hade vi sånna andra papper oxå. confusing. iallafall, typ ingen av oss visste hur mycket avdrag det var på olika saker, jag visste bara det som stod i det häftet jag fick om trampett steg 1 så vi typ bara skrev vad vi ville. ? och en gång mitt i allt när vi tydligen var tumblingdomare så var det några som sprang förbi hela tumbling och körde varven på golvet... :S och mitt i allt när vi va friståendedomare så tror jag det va en tjej som saknades i det laget och då typ hoppade jag in och dansade fast jag inte kunde alls! typ bara improvicerade och sånt, konstigt. och vi räknade aldrig ut några poäng, ööh...

aja, skit i det nu. men ni kan höra av er, jag lär ha tråkigt ;) puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0