borttappade papper (n)

men duktigt linnea, jag håller faktiskt på med min bokrecension på svenskan nu, och duktiga som jag och fay har varit så skrev vi typ en hel sida med vad vi skulle ha med då precis när vi hade läst ut den för två månader sen, men har jag sparat det pappret? svar nej. då blir man sådär lite lagom trött på sig själv. så nu gör jag om den från början då.

jag åt precis grillat, mums! typ kött och sånna grönsaksknippen, det tycker vi om (y) och till efterrätt blev det rabarberpaj med vaniljsås.

nu ska jag göra lite till på bokrecensionen och sen blir det att öva på engelskan. vår engelskalärare e lite konsig ibland, vi får typ ha 10 stödord när vi ska prata 5 minuter. ? och nu när det bara är 2-3 minuter, hur många ord får vi ha då? 1,5? typ så: perfect wor. det är hela mina stödord isf (y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0