F & F <3

då har man haft en riktigt rolig dag med fiona & fay !

jag fick skjuts av petra till stan och tog tåget till glumslöv, fiona hämtade mig där och så åkte vi hem till fay. vi typ satt vid datorn, kollade tv, åt, snackade och en massa sånt. och smsade med kim. för det va tänkt att vi skulle dit ikv och kolla film och så, och oscar oxå skulle dit. så stack vi till tåget igen vid 20 över 5 för att åka till kim. men så sket sig allt när vi redan hade tryckt biljetter och allt så istället åkte vi hem till mig, fixade oss, typ sminkade och bytte om så vi liknade dockor och sen ut och fota. över 500 bilder blev det och riktigt roligt hade jag. ÄLSKAR ER <3


flippbilden. men den får duga. några andra lägger jag upp på bdb snart ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0