fredag - hoppas att det vill mer som jag vill idag.


gammal bild på mollyhjärtat och mig.

hur normal har man blivit när man vaknar och är pigg redan halv 10? då har det gått för långt. men nåja. då har man lite mer tid på sig att göra nåt ;)

jag, amalia och en matilda ska typ ta bussen vid 1 och sen tåget till vendelas pappa, han bor typ mitt ute i ingenstans tror jag, har inte varit där innan men folk säger att det inte är speciellt stort där ;) så typ första gången detta sommarlovet ska jag faktiskt fixa mig, typ sminka mig och platta håret.

nu tror jag att jag faktiskt ska fortsätta med mitt lilla projekt eller vad man nu ska kalla det. kanske orange är nästa på tur? rosa är fortfarande tjockast. rosa är bäst. rosa = lovelove. och ni fattar ingenting. men rosa vet och fattar så det gör inget :)

förlåt, förlåt, förlåt. verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0