full rulle hela dan!

sikken mysig dag man har haft idag! först så tog jag, amalia, sofia och matilda tåget till vendela. och där va då vendela, rebecca, agnes och vera. vi åt, pratade, skrattade, slogs om solstolar, åt efterrätt, pratade, skrattade, fixade hår och en massa sånt. vid 7 blev vi skjutsade tillbaka till tåget och agnes panikade, haha. riktigt mysigt hade vi iaf!

jag, amalia och matilda tog tåget till maria och snälla som jag och amalia är så cyklade vi hem veras cykel till henne :O inte alls för att vi va lata och inte orkade gå eller så. nejnej, bara ren omtanke! duktig jag är på att skjutsa oxå ;) faktiskt ganska (a) jag och amalia cyklade iaf hit, kollade lite smått på fotbollen, synd att inte sverige vann. men jag bryr mig inte jättemycket :p snygga va dom inte heller (n) jag ringde marie när det va slut och snackade lite om bröllopet. för er som inte vet ska jag servera på ett bröllop i augusti, wiih :) sen stack jag till amalia, efter en stund kom vera & agnes. och petra, åke, mamma, allan, marit och knådis va oxå där ju. min lilla knådde kan hjula och göra kullerbytta, stoolt* vi åt, hyrde film och kollade på den ;) the women, inte jättebra men det funkar ju. och nu är jag här.

tack alla som har gjort denna dagen bra, riktigt mysigt har det vatt ;) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0