glad midsommar!

blev väckt av mamma för en halvtimme sen, snart kommer tydligen massa folk hit och ska fixa en massa saker vid 12, men vafan. skit samma, jag orkar inte klä på mig, orkar inte sminka mig. inte nu iallafall. för jag ska ju göra det sen såklart!

nyss gjorde jag nåt hemskt... det gjorde ont... jag slängde 4 par trikåer på samma gång! 4 par!?!? nu har jag nästan inga kvar och måste köpa nya, jag äälskar nya trikåer, första träningen när dom är heelt rena! men efter en sväng i gropen så är dom inte riktigt lika fina längre. men iallafall.

idag ska jag förresten oxå få träffa lillasyster och kusinerna, det va ett tag sen. mys :*

nej nu ska jag sluta babbla och städa mitt rum, låter kul va? ni får gärna komma och hjälpa mig. okej, så stökigt är det faktiskt inte, tro det eller ej. puss på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0