gröningen, igen ;)

igår sov jag ju då hos josse, vi kollade på två stycken wallander och sen somnade vi tidigt, riktigt trötta var vi båda två faktiskt. men mysmys, tack för kvällen josefin, älskar dig. <3

idag blev vi väckta av johanna vid halv elva, fixade oss och åkte ner till gröningen. sjukt varmt :O solade lite, badade, solade, badade, gick till grafitti på knutan och köpte baguette, gick tillbaka, träffade julia, sandra (!) och carina. åt, josse åkte hem och jag stannade med resten. vi solade, badade, solade, köpte glass och badade igen. jullis och jag doppade håret men sandra fegade eftersom hon är van vid lite varmare, hon kom lixom hem från italien inatt ;) jag har saknat henne som attan! sen åkte jag hem, efter att ha varit på gröningen från halv ett till fem så är man ganska trött faktiskt. och bikinilinjer har jag fått det med ;) man får faktiskt skryta lite om man har brunare ben än någon som har varit i italien en vecka, där det va typ 35 grader. mwihihi ;) puss på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0