håller inte koll på dagarna, men lördag var det tydligen

idag blir det lite favorit i repris ;) dagen kommer att spenderas med ungefär samma människor som igår; amalia, vera, agnes, vendela och rebecca. det blir stranden, mums. men vädret är inte det bästa tyvärr. eller det är ju inte dåligt men ja, molnigt. fria bad blir det nog, och sen nån gång går vi bort till norra hamnen och köper glass där sofia jobbar i glasskiosken ;)

min pappa är nog världens töntigaste. han hittade mina gula solisar och tog på sig dom, tyckte att han va skitcool och tog egobilder. men det va han sämst på så jag försökte lära han men det hjälpte inte. för jag är ganska bra på att fota egobilder faktiskt, tro det eller ej :O haha.




jag saknar min sm mest. riktigt sjukt mycket. ge mig.


Kommentarer
Postat av: shiralee

jag saknar dig bästa linnea. :) <3

2009-06-29 @ 00:06:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0