helloo träningsvärk



gick upp för 8 minuter sen, tog 2 steg och satte mig i soffan. ja, överaktiv skulle man kanske kunna kalla det? och vaderna har ont efter styrkan igår, även ifall det inte va den jobbigaste på länge. linnea är otränad på sommaren, och alltid annars oxå för den delen, jaapp.

idag? ut och sola nu, muums på vädret! jag hade kunnat ligga i solen hela dan, men visst, det är sommarlov men det kan bli lite drygt iaf. japp, men sen ska jag ta med mig kusin vitamin så sticker vi till antingen väla eller stan, notera att mamma röstar för att vi ska cykla (!) till väla. och jag ska shooppa himlans mycket, eller jag vill det iaf. jag drömde tillochmed att jag var på h&m nu när jag tänker efter.

glad. och det har inte gått över än. kanske ska allt bli bra nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0