hemma från lingvallen - igen

förlåt för världens sämsta uppdatering denna veckan, men nu är jag hemma igen, har varit på trampett steg 1. och tro det eller ej men linnea blev godkänd! :D på alltihopan, och jag tror till och med att jag hade alla rätt på provet. så jag är lite stolt över migsjälv (a) men vi gjorde inte så jättemycket där, lite teori och sen fick vi passa våra gulliga demogymnaster, emma, emilia och madicken var några av dom :* och felix såklart ;) igårkväll när vi egentligen skulle ha pluggat, ja vad gjorde linnea då? satt och flätade emma, emilia och madickens hår, ja men det går ju oxå bra (y) men jag klarade ju det somsagt endå ;)

snart blir det iväg på träning, vill inte egentligen men det går väl. hoppashoppas på airtrack, luftkudde eller trampett. stationer kan ju bara gå och skjuta sig själva :P

& en sak till; fiona och fay åkte idag. jag kommer sakna dom som tusan :'( <3


midsommar 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0