hemma från träningen

Fy tusan vad jag var hungrig redan när jag kom dit! Vi började iaf med en jobbig uppvärmning i en timme, sköönt! Och eftersom jag var riktigt pepp så tog jag i och sånt, typ massa fotövningar och annat. Sen skulle vi mjuka, från och med nu ska någon hålla i det och sånt ? :S ja, iallafall så blev det Emmas tur idag, tro det eller ej men jag kom ner längst i splitt och båda spagaterna, vänster är ju lätt och dom andra går frammåt faktiskt (y) in i gropen och bygga upp nån konstig station, man skulle typ stå och luta sig fram på flickiskudden och studsa över, haha, rätt konstig men ganska kul :) och 4 andra stationer, 15 gymnaster och 5 stationer så det blev ganska högt tempo men det var kul, det va massa handvolt och överslags övningar typ, we need it. Intressant för alla som inte fattar gympa, jaadåå.. Jag klarade förresten av hela träningen jättehungrig så jag behöver nog inte äta så mycket, åt inte mycket när jag kom hem heller. puss på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0