it's a beautiful day

vissa dagar blir bara bättre än andra och idag känns det som att det kommer bli en toppendag! typ sådär några miljoner gånger bättre än igår. gårdagen slutade bra och idag har jag vaknat på rätt sida. men varför ska alltid grannungarna va uppe och ute i trädgården så himla tidigt? :O och när pappan började klippa häcken med en sån motormaskin för typ en kvart sen så sket jag i att sova längre. och jag har en massa träningsvärk :O men det visar ju bara på hur duktig jag har varit ;)

dagen kommer att tillbringas med jullis, kanske blir det gröningen eller något liknande, hon vill bada. men jag vet inte ifall jag pallar åka dit egentligen... :p jag vill shoppa! så vi får se hur det blir. skriver senare, puss på er! <3


midsommar, jag & min molly <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0