jag har gått och kärat ner mig i mina gula solglasögon.



om en liten stund sticker jag ner till gröningen men bullsan, sola och bada för hela slanten blir det idag! och med tanke på att det är riktigt steekhett ute (jag har inte vatt ute men alla säger det) så tror jag faktiskt att det kan va en ganska bra idé att smörja in sig lite. jag tror inte sandra glömmer förra året när jag låg på gröningen hela dan utan att smörja mig, jag ska säga att jag hade ganska så ont på låren dagarna efter det. mina två bästa kompisar, alltså mobilen och solglasögonen hänger självklart med så ni kan ju alltid smsa! dessutom så cyklar jag ner, duktigt va? nu ska jag hitta en väska och packa mina saker, puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Jessie

Sv: Tack, tack så mycket! Jätte kul att höra! =)

Hur är allt med dig idag?

2009-06-24 @ 16:07:21
URL: http://shareyourreality.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0