lingvallen imorron, wii :)

Vad har Linnea gjort idag? Vill ni verkligen veta? Okejdå.

Det har varit riktigt chill idag igen, suttit på msn och pratat med Vendela hur länge som helst samtidigt som jag har kollat på nästan hela gymnastik SM på webben. Och hälften hade jag redan sett innan. Men det gör inget :) nu slutar det alldeles strax och jag har inte en aning om vad som händer ikväll. Jag ska iaf gå och lägga mig tidigt, ska upp tidigt imorron och sticka till Lingvallen ju! Allt är packat förutom sminket, men jag ska ju sminka mig imorronbitti innan jag åker ;) det gjorde jag förresten inte idag, så jag har gått runt och gnuggat mig i ögonen, sköönt. Faktiskt. Ganska ointressant dag idag som ni märker. Slänger in ett inlägg till ikväll, sen är jag ju inte hemma förrän på torsdag. Gympa hela veckan, eller nästan. Och med Louise oxå! :D puss på er! <3


louise emelie linnea. jag älskar er <3

Kommentarer
Postat av: Nina

söt bild :)

2009-06-14 @ 19:44:17
URL: http://totalflopp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0