måndag & hemma igen

men heeeejsan :*

sitter och pluggar till det absolut sista denna terminen, puuuuusss på det :D bara en liten fjutttig engelska redovisning på en bok imorron, 2-3 minuter. kan det bli mycket softare? nej typ inte. har iofs en svenska bokrecension oxå men det är inte så jobbigt. för hur många skoldagar är det kvar nu vavava? 8 till den dagen vi slutar :D men en dag är ven, en är ribban cup + grytan, en är klassens dag och en är skolavslutning, så 4 riktiga dagar!! :D glädjeskutt. och vädret sviker inte oss heller, dagen har bara varit allmänt bra förutom vissa störningsobjekt. började med so redovisning, gick helt okej faktiskt, pratade lite snabbt men annars så. sen franska, kollade på film, matte, gjorde ingenting vettigt alls, betygssnack med per-axel, gissa vem som är glaad över sitt mattebetyg? ;D och sen uppspelning på musiken, linnea kommer få g men det gör ingenting faktiskt idag. ingenting annat händer idag förutom att mamma oxå va glad över mitt mattebetyg och har bakat rabarberpaj och albin skulle sticka och köpa vaniljsås så nu ska jag snart fika, jagvetattjagärtjock. puss på er! <3



varför säger jag bara inte emot då? jag tycker inte ens likadant, varför hålla med? aldrig mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0