nu sticker jag snart till vendela ;)

fy tusan vad jag mår illa nu igen. det gjorde jag igårkväll med, usch. det är typ något av det äckligaste jag vet, hoppas att det går över snart.

för er som inte vet det börjar jag få långt hår igen :D det har växt över en decimeter på ett år och jag har ju klippt topparna då oxå. iih, jag är glad. saknar mitt långa hår :/ eller det var ju inte jättelångt då heller men betydligt längre än vad det är nu iaf. men i den här takten känns det som att det snart är tillbaka :D och jag vet att alla andra har mycket längre men det skiter jag i.

när jag till och med börjar ljuga för mig själv måste det ju ha gått för långt. varför?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0