nu vill jag läsa ut min bok och börja på twilight!

det blev inte att sandra kom hit så det blev inte att jag bakade en ny kaka heller. istället mös jag ner mig i soffan med en bok, och så tog jag precis en dusch! fy vad kallt det är faktiskt, och då är en lång varm dusch inget man säger nej till!

jag tror att jag ska bädda ner mig i soffan igen, det känns som en sjukedag iochmed jag precis tog av pyamasen och drog på mig en t-shirt och trikåer istället, så brukar det va när man är sjuk. men jag är bara frisk, tror jag iaf ;) jag har inga planer alls för ikväll, så det kommer bli en tråkig dator-kväll igen.. okej, det är kul ifall det är nån kul inne på msn ;) men jag hade ju inte sagt nej till en tjejkväll, det var faktiskt längesen.


snyggisbild på sandra&mig men det bjuder vi på ;)
i love you.


Kommentarer
Postat av: julia

JAAAA, twilight :D

vi kan göra något, jag har också tråkigt (:

pussss

<33

2009-06-13 @ 13:10:15
URL: http://breathee.blogg.se/
Postat av: sandra

haha, du är ju för söt !

skit länge sen vi sågs, men imorgon !! wiii

puss på dig så länge

<3<3

2009-06-15 @ 09:35:53
URL: http://sijs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0