pallar inte greys eller förkylning

Asså helt seriöst, min hjärna pallar inte Greys egentligen. Men kan jag missa det? NEJ! Verkligen inte, men nerverna är på helspänn hela programmet. Och eftersom jag inte kan gråta till tv/film så sitter jag bara där och allmänt dör. Nästa vecka är då som sagt sista, sooorg. Men endå lättnad.

Förkyld är det vääärsta som finns, nästan. Tror att jag går och lägger mig tidigt, så kanske den värsta huvudvärken försvinner tills imorgon. Man kan alltid hoppas. Har ni inget för er kan ni ju alltid åka till Ven och se alla PS 8:or cykla runt, med hjälm och regnställ och allt, nån spänning i vardagen måste man ju ha. Jag vill inte med, det skulle va skönt att bara stanna hemma och sova. Men det blir nog kul när vi väl är där, hoppas jag iallafall :) 8:6 är bäst, speciellt vissa, för dom är jättebäst. Och dom vet vilka dom är :* <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0