regn och blä.

trevligt midsommarväder vi har fått här i helsingborg, japp. det regnar och regnar och innan åskade det och blixtrade oxå. och vi ska va ute, mhm. nu är här en massa folk, vet inte vilka eftersom jag inte har vatt nere och hälsat (a) men det låter väl ungefär som de som kommer ikväll. och jag vet inte vad jag ska ha på mig heller. jag har iiinga klädeer :O hemskt. nån dag ska jag ta med mig nån rolig människa ut och shoppa, jag behöver mktmkt. tillexempel en bikini. och sen vill jag ha en rosa klänning, ballerinaskor, linnen och massa annat. plus att nu måste jag ju köpa nya trikåer, och strumpbyxor finns det oxå ett visst behov av. jeans hade inte suttit helt fel heller, nej. smycken då? jotack det hade jag inte heller sagt nej till. och det är redan den 19, vilket betyder att ganska snart får linnea pengar och jag har knappt handlat nåt sen sist och mitt arvode finns oxå kvar, iallafall det mesta av det. eller en del. dessutom är jag typ den enda som har samlat in pengar till klassresan, 755 kronor har jag faktiskt där som jag skulle kunna sno lite av. så jaaa, jag ska shoppa nån dag. gaah, jag är uttråkad. puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0