ribban cup, grytan & träning

Vi samlades uppe vid grytan klockan nio, och som vanligt på ps kommer lärarna prick i tid och inte flera timmar innan som dom gjorde på mariapark, haha. Ribban cup, jag tyckte att vi i mentorsgrupp 21 var jätteduktiga faktiskt :) gjorde allt som stod och sånt :) sen fick vi en baguette och en dricka och gick upp till grytan igen, och ensemble konserten skulle snart börja. Det var som vanligt i åldersordning så sexorna började, vissa är faktiskt duktiga :) och sen sjuorna, där fanns två stycken som jag säger OMG! Den ena för att den var helt tondöv och katastrof och den andra för att hon var riktigt duktig! Sen åttorna, big mega love to Fay, Fiona, Frida, Oliwia och Anna som var jätteduktiga tycker jag :* tur att Fiona sjöng, vilket hon egentligen inte ville.

Nu är jag hemma, vi slutade vid 3 och jag och Frida tog bussen. Ikväll är det träning och jag är så jävla pepp pepp pepp så det är helt sjukt, har inte tränat på hur länge som helst känns det som, ja eller det är ju sant. Dock suger ju vår sommarträning, 2 timmar i veckan i badmintonhallen. Men aja, något är bättre än inget även om det är sjukt dåligt. Vill dom att vi ska komma till RM eller inte? Men blir det inte RM nästa år så blir det nog att jag skiter i gymnastiken faktiskt :/ tror att jag klarar mig utan bara jag stannar kvar hos killarna & turkos ;* skriver mer efter träningen, puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0