shuululu ;)

helluusan, normala som jag och frida är har vi varit ute i sjuukt coola maria park, satte oss i busskuren och sjöng och en massa andra normala saker, jaaapp. vi är typ helt övertrötta och ska sova 11 enligt clasögon eftersom vi ska iväg och baada imorron, typ vi ska gå upp halv nio?? :S:S

förresten! jag spelade trummor oxå innan. så cool är jag. klarade faktiskt 16 delar! (h' men kan inte spela 4 delar snabbt, muhaha för då blir det lite fel i systemet ;)


gammal cool bild på oss ;)

Kommentarer
Postat av: emma härnqvist/perfektion

Nu är jag så gott som back on track. Har varit mycke jobb + för mycke sol och trevliga aktiviteter, men nu har jag saknat bloggen länge nog. Hur är det med dig nu?

2009-06-24 @ 23:06:54
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0