slappedag.

Nu har jag suttit och kollat på USM på web tv sen klockan 10, det har varit killarna. Fram hade vääldigt mycket konstigheter på sitt bordvarv, en som körde fel varv och en massa fall. Men endå kom dom 2a, riktigt bra ju! Friståendet räddar dom ganska mycket. Nån gång i eftermiddag är det tjejernas final, det får vi heller inte missa :D

Annars har jag absolut noll planer idag, funderar på att ha en riktigt skön dag, bara ligga och läsa och sitta vid datorn och sånt. Typ ta en riktigt lång skön dusch och sen måla tånaglarna och andra onödiga saker. Men det är skönt att ha sånna dagar ibland och nu precis innan sommarlovet passar det perfekt! Kanske drar ut en runda med kameran lite senare oxå, det va längesen jag fottade, om man inte räknar med igår och egobilder såklart :P

Förresten, igårkväll sa jag att jag skulle lägga mig tidigt, eller hur? Det blev att jag la mig halv två, haha. Och sen sov jag faktiskt till 10 när killarnas började. För en gångs skull känner jag mig ganska utvilad! Nej nu ska jag hoppa in i duschen, puss på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0