sommar

Hur lång ska en bokrecension va?

Jag börjar helt seriöst bli förkyld, inget roligt. Nu när det håller på att bli sommar går det ju inte att bara... Bli sjuk och ligga hemma. Nej det orkar vi inte med.

Det är så sjukt lite tid kvar nu i skolan, det är helt läskigt vad tiden bara flyger iväg! Om 2 veckor är jag på Lingvallen med Louise (för då har hon kommit :D) och då är det lov och har varit det flera långa dagar!
9 veckor utan skolan. Ja.
Skönt? För det mesta hoppas jag.
Kommer jag längta tillbaka? Ja.

Denna sommaren ska bli bäst, typ bara va med kompisar och sånt. Men vi ska inte utomlands och det suger. Men men. Jag klarar mig hemma, hoppas att vädret inte sviker oss bara.

Nu vill jag att det ska bli helg igen, för då blir det Ystad :) puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0