sommarloov.

& jag mår inte alls bra, riktigt hemsk huvudvärk. bio med klassen, eller iallafall en del, ikväll. vet inte vilken det blir men mysigt ska det bli iallafall. först hade vi tänkt gröningen men det är inte så roligt i detta pissvädret.

och betygen fick vi minsann, ett G blev det bara, nöjd är jag :) det hade varit en lögn. men tanke på att G-et är i idrott är jag sjukt besviken på migsjälv men också sur på min lärare när jag vet att jag förtjänar ett VG mer än vad vissa i min klass, som fick det, gör. det allra värsta är att jag faktiskt hade förväntat mig ett VG efter denna termninen, jag har verkligen gjort allt för att höja mig men det hjälpte inte. så två MVG, ett G och resten VG. jag går faktiskt bara i åttan. så nöjd med allt förutom idrott. och VG i musik, tjohej!? det hade jag verkligen inte förväntat mig, men det är gött :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0