sommarlov är helt fantastiskt



amalia följde tyvärr inte med, men resten blev det ;) efter en lång diskussion om vera (/vi) skulle ha hjälm eller inte. ingenting verkade vara på vår sida men till slut så lyckades vera ;) och behöver inte vera så behöver inte jag och dessutom så va ingen hemma hos mig. haha. japp, vi cyklade iaf ner till gröningen, solade lite. varmt är det fast det är molnigt. sen doppade jag, agnes och rebecca oss. iih! inte speciellt varmt om vi säger så. sen åt vi baugette och cyklade bort till norra hamnen och hauffes där sofia jobbar. vi fick bestämma precis hur vi ville ha dom och helt freaky blev det. alla tog halva mjukglass och halva kula + massa strössel och så. riktigt roligt :D TACK SOFIA! <3 efter de cyklade vi hem och nu ska jag alldeles strax hoppa in i duschen. puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0