trååk. 8:6 <3<3

Här sitter man, lördag kväll, klockan är 10 i 11. Och har så jävla tråkigt. Helt seriöst, gör ungefär 0 km i timmen. Men vad ska jag hitta på tycker ni? Det finns inte så mycket att göra i Maria park och dessutom så finns här inte överdrivet mycket roligt folk. Jag vill ha kul, göra nåt. Men nej. Och jag har inte ens orkat anstränga mig heller och det gör ju inte saken bättre. Tror att jag går och lägger mig ganska tidigt idag faktiskt. Var tvungen att gå upp redan 9 imorse :S

Och imorgon händer ingenting heller, om någon vill hitta på något är det baara att höra av sig. Och om ingen gör det, vilket nog finns en ganska stor chans till så sitter jag väl här i min ensamhet och kollar på web-tv från USM och önskar att jag hade vatt där istället. Sikka ilandsproblem. Men det skiter jag väl i. Haha. Dessutom funkar nästan inte A-et på min dator plus att jag mår jätteilla. Hoppas att ni har en bättre kväll än vad jag har. För den kan nog inte bli så fruktansvärt mycket sämre. Eller jo, det kan den nog. Men skitsamma. Jag mår illa :'(

Och vet ni!? Snart blir vi 9:6. Det är inte alls kul, jag vill va 8:6 föralltid. Men klassen är ju densamma och tack gode gud för det, min klass är bäst av alla. Men vi ska va 8:or, det är det absolut bästa av allt. Men har vi tagit tillvara på det? Svar nej. Och varför har vi inte det? För att det känns fan som att vi började skolan nyss, men det är faktiskt hur länge som helst sen. Då hade jag precis kommit hem från världens bästa land, Thailand. <3 jag var en annan människa nästan, känns det som. Eller tänk den Linnea som började på ps i 7:6 för snart 2 år sen. Det var inte jag. Jag har förändrats så sjukt på denna tiden och fått en massa nya kompisar. Man tappar några och hittar andra. F&F&O var jag ju inte alls så bra kompis med innan som jag är nu. Utan dom i skolan är jag typ helt ensam och konstig, dom är människor som får vardagen att gå runt, en kram från någon av dom och tjoff så är dagen helt plötsligt mycket bättre. Och det är inte bara dom 3, utan många andra oxå. Nu orkar jag inte va så jobbig och djup längre. Men vi hörs imorgon, puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0