träning & beck.


josses bild från UT, vårt lilla äldrelag på 8 man. som blev 7 träningen innan,
eftersom smidiga julia stukade foten. och som blev 6 på söndagen då jag
blev sjuk och hade ont i min fot. men från början var det jag, julia, sandra,
frida, emma, sandra, annie och tara. <3

hemma igen från träningen, jag ångrar faktiskt inte att jag åkte dit. såå skönt va det! eller skönt kanske är fel ord men jo, skönt. först hade vi uppvärmning, typ fys i en timme. efter det var man så sjukt varm så ja. sen gick vi in i badminton, fick 7 minuter på oss att plocka fram stationer, vi klarade det precis ;) massa stationer och bara 11 som tränade = mycket hela tiden. sen hade vi en timmes styrka, sandra och jag var duktiga och hann allt utom veras pinne :O och fuskade faktiskt inte, det ni! på slutet typ gjorde vi nån fysgrej ute, jobbigt det med. efter det va man helt genomsvettig, mysigt, japp! men efteråt kan man känna sig lite nöjd, det är jag ganska duktig på (a) sen blev det hem, äta (för typ första gången idag, okej inte riktigt men jag har ju inte vatt nåt matvrak idag om vi säger så direkt) och nu så är det beck, fast nu är det paus med nyheter och sånt så jag har precis duschat och nu hamnade jag här. puss på er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0